میلیونرهای مجازی

کسب درآمد آسان است ...

میلیونرهای مجازی

کسب درآمد آسان است ...

جرد کوشنر کیست ؟

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۵۳ ب.ظ

16 3 بیوگرافی جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ

نام  و نام خانوادگی : جِرَد کوری کوشنر

زاده : ۱۰ ژانویهٔ ۱۹۸۱ در لیوینگستون ایالت نیوجرسیِ آمریکا

سمت : تاجر، سرمایه‌گذار و مشاور ارشد دونالد ترامپ

 تحصیلات :  لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه هاروارد و جی دی و ام بی ای از دانشگاه نیویورک


4 3 بیوگرافی جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ

جرد کوشنر کیست ؟

جرد مالک اصلی هلدینگ و توسعه املاک کوشنر پراپرتیز و شرکت انتشار روزنامه نیویورک آبزرور است. او پسر ساختمان ساز آمریکایی چارلز کوشنر و شوهر ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا است و همینطور از مشاورین ارشد کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ بود .
جرد بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶،  ۷ میلیارد دلار در املاک نیویورک سرمایه‌گذاری کرد. در سال ۲۰۰۷، در ۲۶ سالگی گران‌قیمت‌ترین خرید مالکیت یک ساختمان را در تاریخ آمریکا انجام داد.

14 3 بیوگرافی جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ

پدر او چارلز کوشنر برای مدت زیادی از حامیان مالی کاندیداهای دموکرات بوده است و کمک به بیل کلینتون و هیلاری کلینتون را در سوابق خود دارد؛ او در سال ۲۰۱۵ مبلغ صد هزار دلار به کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و جمهوری خواهان کمک «داوطلبانه» کرده است.چارلز کوشنر، مدتی به دلیل دست‌کاری در اسناد مالی و پرداخت کمک غیرقانونی، در زندان به سر بُرد. جرد کوشنر نیز اگرچه همواره حامی جمهوری خواهان بوده است، اما ارادتی نیز به فرانکلین روزولت و جان. اِف. کِنِدی دموکرات دارد.

5 2 بیوگرافی جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در یک مصاحبه اعلام کرده بود که برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری از افراد محدودی مشورت می‌گیرد؛ اما هرگز نام اصلی این افراد را ذکر نکرده بود. ترامپ در وصف این افراد گفته بود: «مشاوران من، جزء باهوش‌ترین افراد آمریکایی هستند.» رسانه‌ها تقریباً به این یقین رسیده‌اند که گرداننده اصلی کمپین تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ، داماد وی بوده است.

14 4 بیوگرافی جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ


جرد کوشنر، در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نقش قابل‌توجهی را ایفا کرد. او مغز متفکر رسانه‌های اجتماعی کمپین دونالد ترامپ بود و به سبب ارتباطات گسترده‌ای که با اصحاب این حوزه ازجمله رابرت مورداک داشت، کمک زیادی به پیروزی دونالد ترامپ کرده است. او به همراه ایوانکا، اریک و دونالد جونیور، دونالد ترامپ را متقاعد کرد تا مدیر قبلی کمپین انتخاباتی (کوری لواندووسکی) را اخراج کند و به‌جای وی راینس پرایبوس را انتخاب کند. جرد کوشنر همچنین برای بهبود روابط ترامپ با شبکه خبری فاکس نیوز و آیپک میانجیگری کرده است.


11 2 بیوگرافی جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ

ازدواج : 

جرد کوشنر در 25 اکتبر 2009 با ایوانکا تاجر , نویسنده , مانکن سابق آمریکایی و دختر میلیاردر آمریکایی دونالد ترامپ به سبک یهودی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های آرابلا ، جوزف و تئودور است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی